مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-13سياسي

فارس من| وجود 17 اکیپ روشنایی در سطح مشهد برای نظارت بر روشنایی شهر


سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، گفت: این گروه ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اعلام کرده در خیابان ها، بلوارهای اصلی و کوچه های فرعی نسبت به تردد و طول و عرض محل نصب شده اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، ادامه داد: این گروه ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند که بر اساس برنامه زمان بندی شهر را تقسیم و بر روشنایی معابر نظارت دارند.

وی تصریح کرد: ممکن است به هر دلیلی بر اثر حوادثی، قطعی لامپ داشته باشیم که مردم می توانند با تلفن 24 ساعته 121 تماس گیرند که نحوه پاسخگویی و درخواست ها ثبت و ضبط و کمتر از 72 ساعت همکاران در محل حاضر می شوند.

کاشی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل رفع نشد، مردم می توانند با تلفن 31703 دفتر روابط عمومی تماس گیرند تا علت عدم پیگیری را رصد کنیم.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد یادآور شد: تابستان در شهر مشهد احساس خاموشی نمی کنیم، چراکه تنها شهری هستیم که 7 هزار کیلومتر شبکه سیم مسی را جمع و به کابل خودنگه دار تبدیل کردیم به همین دلیل خبری از سرقت سیم و کابل به گوشتان نمی خورد و تنها شهری هستیم که تمام عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وجود 17 اکیپ روشنایی در سطح مشهد برای نظارت بر روشنایی شهر

فارس من| وجود 17 اکیپ روشنایی در سطح مشهد برای نظارت بر روشنایی شهر